20.05.2009

STRUCTURA DE CONDUCERE A L.D.I.C.A.R. - EUROPA


                                         

 CONSILIUL PERMANENT
      C.D.N.C. - LIDICAR-UE LUGOJ ROMANIA EUROPA

1.      Antoni Petru – Presedinte LDICAR-EU
2.      Popa Viorela – Vicepresedinte
3.      Strutinschi Petru – Vicepresedinte
4.   Delibasi Silvia – Secretar General LDICAR – EU
5.   Golosie Constantin – Coordonator probleme financiar-economice
6.      Avram Florea – Coordonator probleme sociale
7.      Popet Nicolae – Director Administrativ
8.   Blotea Antoni Daniela - Consilier probleme sociale
9.      Tot Romulus – Coordonator organizare si functionare
10.  Murariu Tali – Coordonator probleme juridice
11.    Pantir Ioan – Coordonator probleme sociale
12.   Cotolan Dobrin – Coordonator probleme sociale
13.    Kovacs  Alexandru- Coordonator probleme externe Europa – Germania
14. Boica Lenuta – Coordonator probleme externe Europa – Spania

MEMBRI SUPLEANTI

1.   Mladescu Lucica – Consilier probleme de sanatate
2.      Ursu Doru - Consilier probleme sociale

CONSILIERI JURIDICI
1.      Mladescu Alin – Consilier Juridic
2.      David Daniel – Consilier Juridic
3.      Miclos Alina – Consilier Juridic
4.      Antoni Danut – Consilier Juridic

MEMBRII BIROULUI PERMANENT SI COMISILE DE LUCRU
C.D.N.C. LDICAR-UE LUGOJ ROMANIA EUROPA

1.      Antoni Petru – Presedinte LDICAR-EU si Agent
2.      Delibasi Silvia – Secretar General LDICAR-EU si Agent
3.      Popa Viorela – Vicepresedinte si Agent
4.      Strutinschi Petru – Vicepresedinte si Agent
5.      Popet Nicolae – Director Administrativ si Agent Corp Control
6.      Golosie Constantin – Coordonator probleme fonduri europene si Agent
7.      Florea Avram – Coordontor probleme sociale si Agent
8.      Blotea Antoni Daniela – Coordonator probleme sociale si Agent
9.      Tot Romulus – Coordonator organizare si functionare si Agent
10. Murariu Tali - Coordonator probleme juridice si Agent
11. Pantir Ioan - Coordonator probleme sociale  si Agent
12. Cotolan Dobrin - Coordonator probleme sociale si Agent
13. Kovacs Alexandru - Coordonator probleme externe Europa – Germania si Agent
14. Boica Lenuta – Coordonator probleme externe Europa – Spania si Agent

SUPLEANTI PERMANENTI
 CONSILIERI JURIDICI
1.      Mladescu Alin – Consilier Juridic si Agent
2.      David Daniel – Consilier Juridic si Agent
3.      Miclos Alina – Consilier Juridic si Purtator de Cuvant
4.      Antoni Danut – Consilier Juridic si Agent
SUPLEANTI PE PROBLEME
1.      Mladescu Lucia – Consilier probleme de sanatate si sociale si Agent
2.      Ursu Doru – Coordonator probleme sociale si organizare si Agent

COMISIILE DE LUCRU A C.D.N.C.  LDICAR-EU LUGOJ ROMANIA EU

I.        COMISIA DE ORGANIZARE SI FUNCTIONARE – SEDIUL GENERAL LDICAR-EU

1.Coordonator Principal - Delibasi Silvia 
2. Tot Romulus – Coordonator probleme Centru LDICAR-EU Romania
3.Toti Secretarii Centrelor si Filialelor din tara si Europa  
4.Cotolan Dobrin – Coordonator cu organizare si Presedinte Filialei  Belint si Agent 
5. Penteliuc Viorel - Coordonator sociale si Agent
 Toti presedintii filialelor si centrelor din tara si Europa LDICAR-EU care sunt convocati si delegati pe cazuri.

II. COMISIA ANTICORUPTIE SI ABUZURI

1.      Coordonator Principal - Antoni Petru - Presedinte LDICAR-EU
2.      Delibasi Silvia – Secretar General LDICAR-EU
3.      Florea Avram - Coordonator si Agent
4.      Hotopan Mihai Coordonator si Agent si Presedinte Centru  Oradea  
5.      Popa Viorela - Coordonator si Agent si Vicepresedinte
6.      Strutinschi Petru - Coordonator si Agent si Vicepresedinte
Toti Presedintii Filialelor si Centrelor din tara si Europa LDICAR-EU care sunt convocati si delegati pe cazuri.

III.  COMISIA PENTRU APARAREA DREPTULUI OMULUI

1.      Coordonator Principal – Antoni Petru – Presedinte LDICAR-EU
2.      Delibasi Silvia – Secretar General LDICAR-EU
3.      Popa Vasile – Coordonator – Vicepresedinte LDICAR
4.      Strutinschi Petru – Coordonator – Vicepresedinte LDICAR-EU
5.      Naghi Zsolt – Coordonator – Presedinte al Filialei Arad LDICAR-EU si Agent
6.      Golosie Constantin – Coordonator – Membru Permanent CDNC- LDICAR-EU
Toti Presedintii Centrelor si Filialelor LDICAR-EU din tara si Europa care sunt convocati si delegati pe cazuri.

IV. COMISIA PENTRU PROBLEME SOCIALE SI SANATATE

1.      Coordonator Principal – Popet Nicolae –
2.      Mladescu Lucia – Coordonator  -Membru Permanent LDICAR-EU
3.      Blotea Antoni Daniela – Coordonator     - // -
4.      Pantir Ioan – Coordonator                      - // -
5.      Ursu Doru – Coordonator                    - // -
Toti Presedintii Centrelor si Filialelor LDICAR-EU din tara si Europa care sunt convocati si delegati pe cazuri.

V.   COMISIA PENTRU PROBLEME ECONOMICO-FINANCIARE SI RESURSE FINANCIARE

1.Coordonator Principal – Golosie Constantin –Membru CDNC LDICAR-EU
2.Viasu Dan – Coordonator Financiar  Presedinte Centru Sannicolau Mare
3.Petrascu Daniel – Coordonator social   Vicepresedinte   Centru Sannicolau Mare
4.Cotolan Dobrin – Coordonator  social – Presedinte Filiala LDICAR Belint
Toti Presedintii si Vicepresedintii ai Centrului si Filialelor din tara si Europa care sunt convocati si delegati pe probleme.

VI. COMISIA PENTRU DEZVOLTARE SI PROIECTE

1.      Coordonator Principal - Popa Viorela – Vicepresedinte LDICAR-EU
2.      Viasu Dan – Coordonator
3.      Tot Romulus – Coordonator
4.      Strutinschi Petru – Coordonator
5.      Antoni Dan - Consilier Juridic
Toti Presedintii si Vicepresedintii de la Centru si Filialele LDICAR-EU care sunt convocati si delegati pe cazuri

VII. COMISIA PENTRU PROBLEME DE RELATII CU 
STRAINATATEA ORGANELE ABILITATE ALE STATULUI SI ORGANIZATIILE NEGUVERNAMENTALE DIN STRAINATATE

1.Coordonator Principal – Boboc Veronica 
– Presedintele Centru ANGLIA - LDICAR-EU si Agent -
2.Avasi Camelia  – Coordonator LDICAR-EU si Agent
3.Boica Lenuta – Presedinte Filalele LDICAR-EU Spania
4.Kovacs Alexandru Victor – Coordonator Presedinte al Centrelor Germania
Toti Presedinti si Vicepresedintii de la Centrele din tara si Europa care sunt delegati pe cazuri

VIII.  COMISIA PENTRU RELATII CU INSTITUTIILE STATULUI ROMAN
 SI A ORGANIZATIILOR NEGUVERNAMENTALE DIN ROMANIA

1.Coordonator Principal – Miclos Alina – 
Consilier Juridic si Purtator de Cuvant LDICAR-EU
2. Mladescu Lucia – Consilier LDICAR-EU
3.David Daniel – Consilier Juridic LDICAR-EU
Toti Presedintii de la Centru si Filialele LDICAR-EU convocati si delegati pe cazuri

IX. OFICIUL JURIDIC LDICAR-EU

1.      Coordinator Principal – Dr. Murariu Tali
2.      Antoni  Dan – Consilier Juridic
3.      Mladescu Alin – Consilier Juridic
4.      David Daniel – Consilier Juridic 
Toti Coordonatorii de la Centru si Filiale LDICAR-EU

X.   COMISIA PENTRU RELATII CU PUBLICUL

1.      Zilnic: Coordonator Principal – Delibasi  Silvia 
                 –  Secretar General LDICAR-EUROPA -
2.      Audiente in fiecare Joi: Antoni Petru – Presedintele LDICAR-EU
3.      Purtator de Cuvant LDICAR-EU- Miclos Alina
4.      La nivel de Centru si Filiale din tara si Europa – Secretari pe Filiale
5.      Audiente: Presedintii de la Centru si Filiale LDICAR-EU

XI. COMISIA CONSILIULUI PERMANENT

1.      Membrii C.D.N.C. – LDICAR-EU din tara si Europa
2.      Presedintii si Vicepresedintii Consiliului

XII. CORPUL DE CONTROL LDICAR-EU ROMANIA EUROPA

1.      Coordonator Principal – Antoni Petru – Presedinte LDICAR-EU
2.      Popet Nicolaie
3.      Antoni Danut
4.      Mladescu Alin
5.      Mihai Hotopan
6.      Gavrila  Silvia
7.      Delibasi Silvia
8.      Viasu Dan
9.      Strutinschi Petru
 

3 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. BLOGOSFERA LDICAR-EUROPA

    1.Liga Dreptatii Impotriva Coruptiei si Abuzurilor din Romania-Europa
    http://lugoj-ldicar.blogspot.com

    2.Centrul din Germania al Ligii Dreptatii Impotriva Coruptiei si Abuzurilor din Romania-Europa
    http://ldicar-germania.blogspot.com

    3.Liga Dreptatii Impotriva Coruptiei si Abuzurilor din Romania-Europa
    (ONG-LDICAR-EUROPA)
    http://ongldicar.blogspot.com

    4.Organizatia neguvernamentala Liga Dreptatii Impotriva Coruptiei si Abuzurilor din Romania-Europa
    http://cerere-inscriereldicar.blogspot.com

    5.The Justice League Against Corruption and Abuses in Romania
    http://ldicar-lugoj.blogspot.com

    6.Centrul zonal Maramures al Ligii Dreptatii Impotriva Coruptiei si Abuzurilor din Romania-Europa
    http://ldicar-maramures.blogspot.com

    7.Centrul zonal Moldova al Ligii Dreptatii Impotriva Coruptiei si Abuzurilor din Romania-Europa
    http://ldicar-moldova.blogspot.com

    8.Centrul zonal Oradea al Ligii Dreptatii Impotriva Coruptiei si Abuzurilor din Romania-Europa
    http://oradea-ldicar.blogspot.com

    9.Filiala Arad a Centrului zonal Oradea al LDICAR-EUROPA
    http://ldicar-arad.blogspot.com

    10.Centrul zonal Sannicolau Mare al Ligii Dreptatii Impotriva Coruptiei si Abuzurilor din Romania-Europa
    http://coruptie-abuzuri.blogspot.com

    11.Centrul zonal Transilvania al Ligii Dreptatii Impotriva Coruptiei si Abuzurilor din Romania-Europa
    http://ldicar-transilvania.blogspot.com

    12.Centrul zonal Oltenia al Ligii Dreptatii Impotriva Coruptiei si Abuzurilor din Romania-Europa
    http://ldicar-oltenia.blogspot.com

    13.Centrul zonal Resita al Ligii Dreptatii Impotriva Coruptiei si Abuzurilor din Romania-Europa
    http://ldicar-resita.blogspot.com

    14.Centrul zonal Mehedinti al Ligii Dreptatii Impotriva Coruptiei si Abuzurilor din Romania-Europa
    http://ldicar-mehedinti.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere